Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Γρήγορα θα 'ρθει η λευτεριά -Το τραγούδι για την απελευθέρωση των Ελλήνων στρατιωτικών που είναι φυλακισμένοι στην Τουρκία



Γρήγορα θα 'ρθει η λευτεριά 
Το τραγούδι για την απελευθέρωση των Ελλήνων στρατιωτικών που είναι φυλακισμένοι στην Τουρκία

Μουσική-ερμηνεία: Νίκος Δρυμούσης
Στίχοι: Νίκος Θεοδωρόπουλος
Από το έργο: "Το Έπος του Αιγαίου"
Video editing by Haralampos Theodoropoulos [Dynoharris]

Μη μαραζώνεις μάνα μου
που σε κελί κοιμάμαι
της κάθε μάνας είμαι εγώ
παιδί και δε φοβάμαι
Της κάθε κόρης αδερφός
του κάθε γιου αδέρφι
κάθε πατέρα είμαι γιος
ψηλά η πατρίδα μ' έχει

Κι αν μ' εχουν μάνα στη Τουρκιά
τώρα φυλακισμένο
γρήγορα θα 'ρθει η λευτεριά μανούλα μου
αυτό είναι γραμμένο

Την περηφάνεια μάνα μου
βάστα ψηλά για μένα
μια ηρωΐδα δεν μπορεί
μάτια να 'χει κλαμένα
Στέλνω στον άνεμο γραφή
στον ουρανό χαμπέρι
στο μαύρο φως, γλυκό φιλί
κουράγιο να σου φέρει

Κι αν μ' εχουν μάνα στη Τουρκιά
τώρα φυλακισμένο
γρήγορα θα 'ρθει η λευτεριά μανούλα μου
αυτό είναι γραμμένο