Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΕΚΔΟΤΑ :Ο Άγγλος

Ο νεαρός Άγγλος απολάμβανε την μπύρα του καθισμένος σε ένα απόμερο παγκάκι από αυτά που έφτιαξε η Microsoft στο πάρκο των Alley Gardens. 
Ξαφνικά την είδε να έρχεται προς το μέρος του. Ήταν πανέμορφη με ένα βλέμμα που σε μαγνήτιζε. Το υπέροχο κορμί της έμοιαζε φυλακισμένο στο εφαρμοστό της ταγιέρ. 
"Θα είναι στέλεχος σε κάποια επιχείρηση", σκέφτηκε ο νεαρός βλέποντας το ντύσιμό της και το laptop που κρατούσε σφιχτά στο χέρι της.

Εκείνη χωρίς δισταγμό κάθισε δίπλα του. 

" Θεέ μου τη ζέστη! Μπορώ να έχω λίγη μπύρα;" είπε.

Ο νεαρός την έτρωγε με τα μάτια. Της έδωσε το κουτάκι με την μπύρα και καθώς εκείνη έπινε το βλέμμα του έπεσε στο ξεκούμπωτο ταγιέρ της. 

Αυτή λες και διάβαζε τις σκέψεις του ξεκούμπωσε ένα ακόμη κουμπί και του είπε με παθιάρική φωνή.

"Είμαστε μόνοι, εσύ κι εγώ σ'' αυτό το παγκάκι. Μπορείς να κάνεις ελεύθερα ότι περνάει αυτή τη στιγμή απ'' το μυαλό σου".

"Είσαι σίγουρη;" τραύλισε ο νεαρός.

"Φυσικά. Τι περιμένεις λοιπόν;".

"Μωρό μου, σ'' ευχαριστώ", είπε ο νεαρός και όρμηξε προς το laptop, "πάντα ήθελα να δω τα e-mail μου από εδώ!"